måndag 1 oktober 2012

Mitt första inlägg

Tja mina första läsare!
Då har man börjat blogga då...
För att mina nära o kära undrar hela tiden vad jag har för mig här i dalarna så nu får dom svar!
Och för att den kommer funka lite som en dagbok så jag kan kolla tillbaka och skämmas lite.
Det du kommer hitta i den här bloggen är helt enkelt mitt liv, tankar, tips, bilder, verk och stavfel!

Men vem fan är jag då?!
Jo, jag är en kille på 16 år.
Fyller år den 9 augusti och bor just nu i Malung i ett studenthem då jag går på en snowboardskola som är helt sjukt underbar!
Men min riktiga hemstad är Karlstad.
Jag har en pappa som heter Per-Åka, mamma som heter Agneta, bror som heter Christoffer och två syrrer som heter Åsa och Madeleine.
Har en underbar tjej som heter Emilia.
På min fritid är jag mest med vänner, åker snowboard, studsmatta, slackline, badhuset och massa.
Jag fotar också som jag kommer visa upp på den här sidan som jag tror kommer gillas!
Hmm .. vad mer, resten tror jag kommer komma upp under bloggandes gång som vi nu får se hur det kommer gå. 

Ge respons och delta för annars kommer jag nog tröttna!



2 kommentarer: