söndag 14 oktober 2012

MUSIKFREAK!

Bästa låtarna

Så många jag gillar men dessa är nog mina favoriter.













Bästa albumet
(bilden är en spotify länk)

M83 – Midnight City
M83 – Reunion
M83 – Where The Boats Go
M83 – Wait
M83 – Raconte-Moi Une Histoire
M83 – Train To Pluton
M83 – Claudia Lewis
M83 – This Bright Flash
M83 – When Will You Come Home?
M83 – Soon, My Friend
M83 – My Tears Are Becoming A Sea
M83 – New Map
M83 – OK Pal
M83 – Another Wave From You
M83 – Splendor
M83 – Year One, One UFO
M83 – Fountains
M83 – Steve McQueen
M83 – Echoes Of Mine
M83 – Klaus I Love You
M83 – Outro

Bästa bandet

(bilden är en spotify länk)

Med hur mycket bra låtar som helst.
Vet inte varför men Kent är ett band jag aldrig tröttnar
på o kan lyssna på dess låtar om och om igen.

Roligaste artisten

(bilden är en spotify länk)

En skånsk dubstep producer som är riktigt duktig på sin grej.
Lite egen musik som är så sjukt jävla go!

Mina spotifylistor

En lista jag delar med Amanda Swärd
Den här hamnar mina favoriter i och är nog min favoritlista

electronisk musik
(dubstep, techno osv)

Somnar oftast med musik, och då lyssnar jag på den här listan.
Riktigt sköna chill låtar.

MASSA random

min gamla lista


Hoppas du gilla något, ha det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar